wtorek, 16 września 2014

♣ † ♣..MOJE MYŚLI SERCEM PISANE..♣ † ♣

♣ † ♣..To jedyne w roku takie smutne święto.. Gdzie nikt nie namawia do uśmiechu..płaczu nikt nie broni.. Bo nie cierpieć nie nauczy nikt ludzi.. gdy nagle ważna.†.Kochana.†. osoba już nigdy się nie budzi..♣ † ♣

..♣ † ♣..Mężu kochany...minęło 30 lat a tak bardzo boli...smutno mi "tam" iść do Ciebie ..więc idę bardzo powoli...Jesienną drogą idę...tak dużo liści pod nogami.. modlitwą moją myśli są i cudownymi wspomnieniami...Już nigdy nie usłyszę Ciebie...Bóg Cię powołał do Siebie...już nigdy nie zawołasz mnie ... już nigdy nie będzie tak jak dawniej..Już nigdy...uwierzyć nie chcę...♣ † ♣...pożegnać się z Tobą nie umiem..odszedłeś do Boga .... a serce me bardzo żałuję...Moja Maleńka...mówiłeś...powiedz tak do mnie jeszcze...odezwij się proszę...skowronkiem...słowikiem...świerszczem...Moja Maleńka...powiedz tak do mnie...zawołaj z błękitu nieba...pobiegnę do Ciebie mężu Kochany jeśli będzie taka potrzeba...Tańczą wspomnienia na zimnym marmurze...♣ † ♣...Płomieniem świecy przywołane nie pozwolą zapomnieć..Gorącem serc ogrzane..wyryły ślady słów i zdarzeń..Słoneczne promienie i tylko myśli Tych co pozostali..rzucają nań smutku cienie..Nie płaczę nad Tymi co odeszli w spokoju do lepszych miejsc i krain..Wylewam tylko łzy tęsknoty za Tobą Kochany..za Kochanymi...Cudownymi Wspomnieniami...♣ † ♣...

 _____۩_____Święto Zmarłych

_____۩__۩____wzywa na cmentarz

____۩____۩___Na groby bliskich

___۩__۩۩__۩__alejką podążę

____۩_۩۩_۩___Wiązankę kwiatów

______۩۩_____ze świętą modlitwą

___██████__Na płytach grobów

__██████___cicho ułożę

██████ ۩___Zapalę znicze

█████ ۩_۩__na zimnych płytach

████ ۩___۩__Stanę skupiona

████۩_ ۩__۩_w smutnej zadumie

████ ۩_۩_۩__W sercu odtworzę

██████۩____bliskie mi twarze

███▒▒▒▒▒▒_Będę się modlić

███▒▒▒▒▒▒_jak tylko umiem

███▒▒▒▒▒▒_Ciemnym wieczorem

███▒▒▒▒▒▒_błysną kolory,od

███▒▒▒▒▒▒_ wszystkich blasków

███▒▒▒▒▒▒_prosto do nieba

███▒▒▒▒▒▒_Tam, gdzie ich dusze

███▒▒▒▒▒▒_już uleciały

███▒▒▒▒▒▒_Są dziś szczęśliwi,

███▒▒▒▒▒▒_nic im nie trzeba.


 Trzeba sobie zwyczajnie
           za życia zasłużyć,
aby w przyszłości
ktoś o Nas pamiętał.

...pełnego rodzinnego ciepła
i zadumy nad życiem i przemijaniem.

Brak komentarzy: